اورمیه پایتخت والیبال آسیا

اورمیه پایتخت والیبال آسیا
 

محل درج آگهی و تبلیغات
 
نوشته شده در تاريخ 11 بهمن 1391برچسب:, توسط Kids Volleyball Urmia

به گزارش پرتال هواداران والیبال اورمیه به نقل از آناج شهرداری تبریز به مصاف سایپا کرج می رود که نتیجه این دیدار برای تیم شهرداری اورمیه بسیار حائز اهمیت است

از هفته هجدهم لیگ برتر والیبال تیم های شهرداری تبریز و سایپا کرج در تبریز و شهرداری اورمیه و پیکان تهران در اورمیه به مصاف هم خواهند رفت.

این بازی ها در حالی برای هر دو نماینده شمالغرب کشور حائز اهمیت است که شهرداری تبریز در اندیشه رهایی از ته جدول و شهرداری اورمیه در اندیشه رسیدن به جمع دو تیم بالای جدول است.

شهرداری تبریز که در رده دهم جدول با ۱۷ امتیاز قرار دارد در صورت پیروزی در بازی فردا خود را به تیم کاشان که با ۲۲ امتیاز در رده نهم قرار دارد نزدیک خواهد کرد.

شاگردان دکتر نفرزاده هم که هفته قبل بازی را به شهرداری اورمیه واگذار کرده بود، در اندیشه پیروزی و رسیدن به جمع چهار تیم بالای جدول است. سایپایی ها در صورت پیروزی در مقابل شهرداری تبریز و باخت اورمیه مقابل پیکان تهران رده چهارم را از اورمیه ای ها پس خواهند گرفت.

 هفته هجدهم لیگ برتر والیبال / ترک‌ها برای هم بازی می‌کنند /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه

شهرداری اورمیه هم در یک بازی حساس و نفس گیر در تهران به مصاف پیکان صدر نشین میرود. اورمیه ای ها که در بازی گذشته خود یک پیروزی بسیار شیرین در مقابل سایپا کسب کرده اند در این بازی به برد می اندیشند. اورمیه در صورت برتری در این دیدار۳۶ امتیازی شده و می تواند حتی به رده دوم جدول هم صعود کند.

صمد اشرفی قائم مقام باشگاه شهرداری اورمیه هم در مورد این بازی به خبرنگار آناج گفت: در این بازی محکوم به برد هستیم. تلاشمان را میکنیم تا انتقام دور رفت را بگیریم. از اورمیه حدود ۲۰۰ هوادار به تهران خواهند آمد، ولی مشکلی که هست ظرفیت خانه والیبال تهران حدود ۱۶۰۰ نفر هست که ده درصد آن را به ما اختصاص خواهند داد. با این حال شنیده ها حاکی از این هست که آذری زبان های مقیم تهران هم با حضور در سالن تیم اورمیه را تشویق خواهند کرد. وی همچنین از بازی پر تعصب و خوب بازیکنان اورمیه قدردانی کرد و برای شهرداری تبریز هم در ادامه لیگ آرزوی موفقیت نمود.

 هفته هجدهم لیگ برتر والیبال / ترک‌ها برای هم بازی می‌کنند /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 45
بازدید کل : 27241
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • قالب میهن بلاگ
  • قالب وبلاگ